10.08.2016

Leapșă de carte: Most Wanted

După ce am văzut acest tag pe blog-ul celor de la Livre. ro  m-am gândit să-l fac și eu.

1. O carte publicată pe care ți-o dorești:

Sunt foarte, foarte multe cărți publicate pe care vreau să le achiziționez, dar prima și prima oară o vreau pe acestă carte: "Orașul sufletelor pierdute" de Cassandra Clare. Până în momentul de față am citit trilogia "Dispozitive Infernale" și primele patru volume din seria "Instrumente Mortale" și a devenit una dintre seriile mele favorite.  


2. O carte nepublicată pe care ți-o dorești:

Principala carte nepublicată încă (apare în data de: 04.10.2016.) pe care neapărat vreau să pun mâna este volumul 2 din trilogia "Magnus Chase and the Gods of Asgard", numită "The Hammer of Thor" - Rick Riordan. Ador cărțile despre zei și Rick Riordan știe cum să povestească ca nici unul altul. Este autorul meu favorit din toate timpurile. O să cumpăr și o să citesc orice carte ar scrie.



3. O carte pe care o dorești tradusă:

Nu este o carte, ci o serie întreagă ce aș vrea să fie tradusă. Și mă refer la seria "The Lunar Chronicals" de Marissa Meyer (știu că urmează a fi tradusă de ed. Epica, dar n-am mai auzit nimic de la ei de o vreme bună; sper să se grăbească). Am citit toată seria în engleză și mi-a plăcut extrem de mult. Marissa Meyer știe cum să reinterpreteze un basm. Este o serie fantasy și science fiction (apar roboți, cyborgs, vârcolaci s.a.m.d) cu personaje complexe, frumos conturate și multă acțiune în spațiu.



4. O carte pe care ți-o dorești datorită copertei:

Sunt unele cărți la care coperta mă atrage și nu aș putea să vă spun cauza că nici eu nu o știu. Doar pur și simplu îmi place. Pentru această întrebare aleg o carte de la ed. HergBenet (majoritatea cărților cumpărate de la ei au fost din cauza coperţilor): "Oral" - Cosmin Cârciova



5. O carte pe care ți-o dorești datorită sinopsisului:

"Think Doctor Who with librarian spies!" - atât vreau să știu. O sa fii a mea cât de curând!!!


6. O carte pe care ți-o dorești datorită recenziilor:

Toată lumea zice că acestă carte este una dintre cele mai bune cărți pe care le-au citit. N-am văzut nici o recenzie negativă despre ea: "Illuminae" de Amie Kaufman si Jay Kristoff. Sper să fie tradusă și la noi.



7. O carte pe care ți-o dorești datorită autorului:

Cartea pe care o vreau din cauza autorului este prima dintr-o trilogie și anume "Lady Midnight" - Cassandra Clare (The Dark Artifices #1). Nu pot și nici nu vreau să mă despart de lumea Vânătorilor de Umbre.



8. O carte pe care ai citit-o deja și ți-o dorești în biblioteca ta:

Nu este o carte ci o serie întreagă. Am citit toată seria în format e-book în engleză, dar vreau să am cărțile și în format fizic. Este vorba de seria "The Heroes of Olympus" de Rick Riordan. Este o continuare a seriei "Percy Jackson și Olimpienii" tot de același autor. Această serie (THoO) are la bază zeii greci și romani și acțiunea are loc mai mult în Roma (orașul meu de vis pe care doresc să-l vizitez). Sper ca cei de la ed. Art să traducă și această serie, dupa ce termină cu PJO.



9. O carte pe care ți-o dorești, dar nu ai motivația necesară să o citești:

Mi-aș dori să am cartea lui Radu Găvan "Neverland", chiar dacă nu aș citi-o prea curând. Aș cumpăra-o doar din cauza coperții. Din cele câteva recenzii pe care le-am văzut (vreo 2-3) toate au fost pozitive.



10. O carte pe care ți-o dorești de tot, tot, tot:

O carte pe care aș vrea-o chiar acum este tot de la ed. HergBenet și anume cartea Cristinei Nemerovschi "Păpușile". 


1 comentarii:

 

The Enchanted Library Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang