01.08.2016

J&J Book Haul

În aceste două ultimi luni am cumpărat 10 cărţi.


Cărţile lunii Iunie

În aceea lună am cumpărat doar 2 cărţi:



Cărţile lunii Iulie

Chiar la începutul lunii mi-a venit comanda din Iunie de la Okian:


Pe la  sfârşitul celei de-a treia săptămâni din Iulie mi-a venit o altă comandă tot de la Okian. A fost o ofertă pe la  începutul lunii a cărţilor clasice unde cumpărai 3 cărţi și plăteai 2. (A trecut mult timp de când am cumpărat şi citit o carte clasică.) Aceste 3 frumuseţi mi-au făcut cu ochiul:



Tot  în săptămâna a treia din lună a fost şi Târgul de Carte şi Muzică din Braşov, unde, desigur nu am putut să plec fără vreo o carte.


Iar  în ultima săptămână a fost o ofertă pe Elefant.ro (-50% din anumite cărţi) de unde mi-am cumpărat această carte:




All the books:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

The Enchanted Library Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang