19.07.2016

Mid Year Freak Out Tag!

Am tot văzut mulţi booktube-ri făcând acest tag şi m-am hotărât să-l fac şi eu.
Let's begin!

Cea mai bună carte citită până acum în 2016?


Cea mai bună continuare (sequel) citită până acum?


Primele doua volume din această serie au fost aşa şi aşa pentru mine, dar asta chiar mi-a plăcut. Abia aştept să-mi cumpăr şi ultimele 3 volume.

O nouă apariţie pe care n-ai citit-o, dar vrei?


Cea mai anticipată apariţie pe care vrei să o citeşti în a doua jumătate a anului?


Apare în data de 04.10.2016. Abia aştept să pun mâna pe ea!!! E Rick Riordan, care e autorul meu favorit din toate timpurile. 

Cea mai mare dezamăgire?


Am avut aşteptări foarte mari de la această carte care n-au fost îndeplinite. În curând o să-i fac şi o recenzie.

Cea mai mare surpriză?


Autor nou favorit?


Sabba Tahir este noua mea autoare favorită pe care am descoperit-o anul acesta. Îmi place foarte mult stilul ei de scriere şi de abia aştept sa citesc continuarea cărţii: "Elias şi spioana cărturarilor".

Cel mai nou fictional crush?


Chiar dacă seria "The Lunar Chronicals" a apărut de mai mult timp, eu abia anul acesta am citit ultimul volum. Prinţesa Winter este o reimaginare a Albei ca Zăpada. Mi-a captat atenţia chiar de la prima pagină.Ea este descrisă ca fiind o tânără de o frumusețe rară, chiar dacă are trei urme de gheare pe față. Este o fată sensibilă care nu prea face distincţia dintre curaj şi nebunie, ceea ce îmi place la un personaj.

Cel mai nou favorit personaj?


Noul meu favorit personaj este Meg Caffrey din "The Hidden Oracle" - Rick Riordan (The Trials of Apollo #1). Cine a citit cartea ştie de ce mi-a plăcut.

O carte care m-a făcut să plâng?


Aceasta a fost singura carte la care am plâns, dar nu foarte mult. Am lăcrimat un pic la final.

O carte care m-a făcut fericită?


Am recitit pentru prima oară Harry Potter #1 şi mi-am adus aminte de copilărie şi asta m-a făcut foarte fericită.

O adaptare a unei cărți favorite?

Până în momentul de față dintre toate cărţile pe care le-am citit n-am văzut nici o adaptare a vreuneia. Dar aştept cu sufletul la gură să văd "Miss Peregrine" - Ransom Riggs, care apare la sfârșitul anului.

Cea mai frumoasă carte pe care am cumpărat-o?



Ador coperta asta!!!

Ce carte vrei să citeşti până la sfârșitul anului?



Am auzit numai lucruri bune despre această carte și abia aștept să am dispoziția necesară ca să mă apuc de ea.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

The Enchanted Library Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang