12.07.2016

Currently Reading

Abia cum am terminat cartea "Th3rtheen r3sons why" de Jay Asher m-am apucat de alta. Am auzit numai lucruri bune despre autoarea Morgan Matson, şi că cărţile ei sunt bine venite vara, şi aşa m-am decis să încerc o carte de a ei. M-am apucat de citit "Since you've been gone" ("De când eşti plecată").


Synopsis:

Cea mai bună prietenă a Emiliei, Sloane dispare aproape fără nici o urmă - singurul lucru rămas de la ea este o listă de rezolvat.
Pe ea sunt 13 sarcini pe care timida Emily în mod normal, nu le-ar face fără prietena ei cea mai bună. Dar ce s-ar întâmpla dacă prin completarea listei Sloane s-ar întoarce?

Dansează până în zori? Sigur. De ce nu?

Sărută un străin? Um ...

Înoată dezbrăcată? Stai ... ce?

Emily are toată vara la dispoziţie ca să facă toate sarcinile lăsate de Sloane pe lista.
Întrebarea este: ce va găsi ea oare la sfârșitul ei?


Lista sarcinilor:


FanMade Book Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

The Enchanted Library Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang