04.01.2018

2017 Bookish Resolutions Revison

 A mai trecut un an plin de multe cărţi şi a venit momentul să văd dacă mi-am îndeplinit toate rezoluţiile din 2017. 

2017 Bookish Resolutions:

1. Să fiu mai activă pe blog. X
Nu s-a întâmplat. Am fost foarte puţin activă pe blog.

2. Să îmi ating 2017 Reading Challenge pe Goodreads (24 cărţi). ✔
S-a intâmplat. Am depăşit goal-ul. Am citit 40 de cărţi.

3. Din toate cărţile pe care le voi citi anul acesta, măcar la jumătate să le fac recenzii. X
Nu s-a întâmplat. Nu am făcut nici o recenzie.

4. Să citesc toate cărţile pe care le-am cumpărat și nu le-am citit în 2016 pâna la sfârșitul anului (7 cărţi). ✔


Din cele 7 cărţi am citit 5: 


  


Celelalte 2 "Frankestein" şi "Cronoliţii" au rămas să le citesc anul acesta dacă mă atrag, dacă nu o să le dau la schimb.

5. Să achiziţionez măcar 10 cărţi din Wishlist-ul meu (37 cărţi momentan). ✔
Cum Wishlist-ul meu se schimbă de la o zi la alta, am cumpărat multe cărţipe care mi le-am dorit.

6. Să am în biblioteca personală 120 de cărţi (acum am 88 cărţi). ✔
Abia am numărat cărţile din biblioteca mea şi am 121.

7. Să particip la mai multe reading challenges sau read-a-thons: să zicem 10. ✔
Pe lângă cele 7 reading challenges am mai participat la 3 read-a-thons: Tome Topple Readathon #4, 24in48 Readathon, 1500 pages in 7 days.

8. Să dau DNF la cărţile care nu mă atrag când am ajuns deja la jumătatea lor (întotdeauna am tendinţa să mă chinui să termin o carte chiar dacă nu-mi place ca să nu mă simt rău că nu am terminat-o). ✔
Din fericire toate cărţile citite în 2017nu le-am dat DNF, chiar dacă am dat o stea la două cărţi .

9. Să merg la mai multe lansări de carte dacă au loc în judeţul meu (în 2016 am fost la o singură lansare (și prima din viaţa mea)). X
Nu am mers deloc la o lansare de carte. 

10.  Să merg la Gaudeamus în București. X
Nu am putut să merg la Gaudeamus. Poate o să ajung anul acesta.

✔ Sunt fericită că am îndeplinit 6 rezoluţii din 10. ✔


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

The Enchanted Library Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang