07.01.2017

2017 Bookish Resolutions

Este început de an și ca urmare trebuie să-mi fac rezoluţiile anului în curs și acestea sunt:

1. Să fiu mai activă pe blog

2. Să îmi ating 2017 Reading Challenge pe Goodreads (24 cărţi)

3. Din toate cărţile pe care le voi citi anul acesta, măcar la jumătate să le fac recenzii

4. Să citesc toate cărţile pe care le-am cumpărat și nu le-am citit în 2016 pâna la sfârșitul anului (7 cărţi)


5. Să achizitionez măcar 10 cărţi din Wishlist-ul meu (37 cărţi momentan)

6. Să am în biblioteca personală 120 de cărţi (acum am 88 cărţi)

7. Să particip la mai multe reading challenges sau read-a-thons: să zicem 10

8. Să dau DNF la cărţile care nu mă atrag când am ajuns deja la jumătatea lor (întotdeauna am tendinţa să mă chinui să termin o carte chiar dacă nu-mi place ca să nu mă simt rău că nu am terminat-o)

9. Să merg la mai multe lansări de carte dacă au loc în judeţul meu (în 2016 am fost la o singură lansare (și prima din viaţa mea))

10.  Să merg la Gaudeamus în București.

La Mulţi Ani!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

The Enchanted Library Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang